De plannen - Reisverslag uit Friesland, Nederland van Jelmer Bruinsma - WaarBenJij.nu De plannen - Reisverslag uit Friesland, Nederland van Jelmer Bruinsma - WaarBenJij.nu

De plannen

Door: Jelmer & Nynke

Blijf op de hoogte en volg Jelmer

28 Oktober 2013 | Nederland, Friesland

Dinsdag 5 november gaan wij een halfjaar op reis, we vliegen om half 1 's middags vanaf Schiphol. De reis begint in Hong Kong, hier verblijven we 3 dagen. In Hong Kong woont Jelmer zijn nichtje Ulienke, we gaan haar opzoeken en hopelijk kan zij ons de stad laten zien.

Vervolgens vliegen we naar Sydney waar we twee nachten slapen en kunnen wennen aan het tijdverschil. Vanaf Sydney vliegen we 11 november naar Alice Springs (het binnenland van Australië). In Alice Springs hebben we een drie daagse tour.
Vervolgens vliegen we naar Darwin waar we ook een drie daagse tour hebben door verschillende parken. Onze laatste binnenlandse vlucht is naar Cairns, hier staat onze camper klaar.

Het plan is om vanaf Cairns naar Melbourne te rijden. Rond 11 januari vliegen we van Melbourne naar Auckland in Nieuw Zeeland, ook hier staat een camper voor ons klaar. In 6 weken gaan we met de camper Nieuw Zeeland bekijken. We vliegen vanaf Christchurch terug naar Sydney en daarna direct door naar Bangkok. Vanaf Bangkok gaan we 8 weken reizen totdat we in Kuala Lumpur (Maleïsie) aankomen. Vanaf hier vliegen we weer terug naar Amsterdam en hopen eind april weer terug te zijn op Nederlandse bodem.

We willen graag een blog bijhouden zodat familie en vrienden ons kunnen volgen en kunnen zien waar we zijn en wat we doen. We vinden het hartstikke leuk als dit blog gelezen wordt en vragen iedereen ook te reageren of een berichtje achter te laten op deze website.

Liefs Jelmer en Nynke

• 04 November 2013 - 11:59

Jakob Jan:

Hey Nynke en Jelmer,

Heel veel plezier. Het klinkt als een fantastische reis.

Groetjes,
    Jakob Jan

• 04 November 2013 - 19:34

Truus En Johan:

Hoi Nynke en Jelmer.
    Wij willen jullie, nog voor het vertrek uit Nederland, een hartstikke mooi verblijf in "den vreemde" toewensen. Te beginnen met een voortreffelijke reis naar Hong Kong. Goede vlucht.
    Wij zullen deze site regelmatig raadplegen om te zien hoe het jullie vergaat.
    See you later.
    de buren Truus en Johan

• 06 November 2013 - 10:37

Petra Nicolai:

Hoi Jelmer en Nynke! Ik ben super blij met het bericht dat jullie aangekomen zijn in Hong Kong! en alles goed is. Heel veel plezier! dikke tút