Hong Kong & Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jelmer Bruinsma - WaarBenJij.nu Hong Kong & Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jelmer Bruinsma - WaarBenJij.nu

Hong Kong & Sydney

Door: Jelmer en Nynke

Blijf op de hoogte en volg Jelmer

10 November 2013 | Australië, Sydney

Ons eerste reisverslag, we zijn inmiddels al in Sydney aangekomen. We zijn vanaf woensdag 3 dagen bij Ulienke in Hong Kong geweest. We hebben het ontzettend leuk gehad en het was erg gezellig. In 3 dagen tijd hebben we voor ons gevoel de hele stad gezien. We sliepen in een hostel midden op een van de drukste straten van Hong Kong. We hebben heerlijk met stokjes gegeten en hebben o.a. the peak, the starferry, the templestreet en een tempel gezien.

Inmiddels zijn we al 2 dagen in Sydney, ook een prachtige stad. Opera house, Sydneytower, Harbour bridge en de Harbour zelf gezien. We zijn in de Sydneytower geweest op 250 meter hoogte, we konden de hele stad zien. Zondag zijn we naar de Hillsong church geweest, de snelst groeiende kerk van de wereld. De mensen waren daar ontzettend aardig en gastvrij.

Morgen vliegen we naar Alice Springs, naar de outback van Australië.

• 11 November 2013 - 19:48

Tante Frouk:

Sit jim al ien jim kamperke.
    Bn sa beneid hoe dat ding der ut sjucht.is it san moai ald vw.
    En mooi waer fansels.Jir is it echt hjerst waer.
    Marieke hat wer sa moai ien Achlum west it wiikein.
    Maar se woe freed net bij Mark sjin op it kantoor.Wont der siit in oare Jelmer.Dit foen se nuffer fansels.
    Se mat mar gauw ris efen skype.
    Ik wit net sa goed it tiid ferskil mei jir en der bij jim.
    gjit it goed allejerre?
    Nou poppies we hjerre wol wer.
    Leafs tante Frouk en Omke Hennie.en bern.XXXXX

• 12 November 2013 - 10:20

Grietje Veenstra:

Wat leuk om een verslag van jullie te krijgen! Geniet van jullie bijzondere avonturen! liefs Grietje