Al bijna in Sydney - Reisverslag uit Cessnock, Australië van Jelmer Bruinsma - WaarBenJij.nu Al bijna in Sydney - Reisverslag uit Cessnock, Australië van Jelmer Bruinsma - WaarBenJij.nu

Al bijna in Sydney

Door: Jelmer en Nynke

Blijf op de hoogte en volg Jelmer

21 December 2013 | Australië, Cessnock

We touren mooi met de camper naar het het zuiden. Inmiddels hebben we meer dan 4800 km gereden. Vaak slapen we op een camping maar soms slapen we gratis in natuurparken. In de parken is geen stroom, water en sanitair maar het zijn de mooiste plekken op aarde. Het wild loopt om de camper, we ontbijten aan zee, slapen onder de mooiste sterren en ontmoeten de aardigste mensen.

Op dit moment zijn we in Hunter Valley, vlakbij Sydney ( 140 km vanaf Sydney) enhet is rond de 30 graden. We zijn in het beroemste wijngebied van Australië. Vandaag hebben we 5 wijnboeren bezocht en heerlijke wijnen geproefd. Ook hebben we kazen, olijven, chocola en oesters geproefd, heerlijk. Natuurlijk ook wijn en kaas gekocht voor in de camper :).

We hopen morgen verder te reizen naar de blue mountains, daar wandelingen te maken en vervolgens door naar Sydney om kerst te vieren.

We wensen iedereen die dit leest hele gezellige kerstdagen toe. Veel liefs van ons

• 21 December 2013 - 15:33

Afke Laverman:

het ziet er maar weer goed uit Jelmer en Nynke, de camper bevalt wel goed geloof ik. Heb je toch een beetje een eigen huisje he.
    Voor volgende week in Sydney hele gezellige kerstdagen en tot een volgende keer hoi hoi

• 21 December 2013 - 23:41

Ingrid:

Leuk om weer wat van jullie te lezen. Heel veel plezier in Sidney. Hele fijne kerstdagen en een gezond en voorspoedig 2014. Liefs van ons uit Friesland

• 24 December 2013 - 12:00

Rienk En Pietsje Reinsma:

Wat een prachtige vakantie tot nu toe, heel wat anders dan hier in Friesland met regen en harde wind.Nog veel plezier toegewenst en fijne feestdagen.gr. rienk en pietsje.

• 03 Januari 2014 - 23:26

Huib Luuk Teatske:

Hie via de app al in lokkich nijjier winske mar by disse nog in kear. In sun lokkich en leafdefol nijjier! Groetsjes fan huib luuk en my! Nog lang net werom komme en nog in hiele Protte sjen en belibje!