Whitsunday Islands - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Jelmer Bruinsma - WaarBenJij.nu Whitsunday Islands - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Jelmer Bruinsma - WaarBenJij.nu

Whitsunday Islands

Door: Jelmer en Nynke

Blijf op de hoogte en volg Jelmer

08 December 2013 | Australië, Hervey Bay

Afgelopen dinsdag hebben we een driedaagse zeltocht gemaakt rond de whitsunday island s. Twee nachten hebben we op de zeilboot geslapen met 22 anderen. Elke dag hebben we gesnorkeld, we konden zwemmen en kayakken. Het snorkelen was prachtig, we hebben veel verschillende soorten vissen en koraal gezien. Jelmer heeft zelfs met een grote zeeschildpad gezwommen en geaaid. Tijdens het zwemmen zagen we roggen en een baby haai. S avonds bij de zonsondergang nog een paar dolfijnen gezien. Het was een prachtige zeiltocht.

Inmiddels touren we weer verder met onze camper op het vaste land. We hebben al 2600 km op de teller staan. Morgen gaan we naar Fraser Island.

• 12 December 2013 - 14:03

Afke Laverman:

het ziet er allemaal gezellig uit hoor. wat zien jullie veel cool man

• 12 December 2013 - 14:09

en is it koraal dêr lyk sa moai as yn Egypte?